"Är det slut på riktigt?"

2011-06-05 / 16:16:00
"Är det slut på riktigt?"
Kevin och Micah har bråkat igen och har gjort slut.
Men är det på riktigt denna gång?
Dom anklagar varandra för det ena och det andra.
Bland annat att Kevin slagit till Micah,
som han även erkänner i sin blogg idag
med att säga:
"Efter lite snack så blev hon aggressiv och jag gav henne en örfil.  Mikaela fick mig  att nå min gräns. Varför ska jag ta emot  massa sparkar och slag bara för att jag är kille?!"
Men micah säger att det är mer med att hon påstår i sin blogg att hon har blåmärken
över hela kroppen. Och uppmanar Kevin till att tala sanning.
Men hon påstår också att denna gång ville Kevin ta sitt liv.
Enligt henne kommer hon aldrig bli tillsammans med honom igen &
Kevin skriver på sin blogg att han flyttar ut nu.
Är det slut på riktigt nu?

Kevin
och Micah har bråkat igen och har gjort slut.
Men är det på riktigt denna gång?

Dom anklagar varandra för det ena och det andra.
Bland annat att Kevin slagit till Micah,
som han även erkänner i sin blogg idag
med att säga:
"Efter lite snack så blev hon aggressiv och jag gav henne en örfil.  Mikaela fick mig  att nå min gräns. Varför ska jag ta emot  massa sparkar och slag bara för att jag är kille?!"
Men Micah säger att det är mer med att hon påstår i sin blogg att hon har blåmärken
över hela kroppen. Och uppmanar Kevin till att tala sanning.
Men hon påstår också att denna gång ville Kevin ta sitt liv.
Enligt henne kommer hon aldrig bli tillsammans med honom igen och
Kevin skriver på sin blogg att han flyttar ut nu.

Är det slut på riktigt nu?




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: