"Sanningen om Kissies kollaps"

2011-06-05 / 17:02:00
"Sanningen om Kissies kollaps"
Det har pratats mycket om Kissies anfall hon fick på Drottningsgatan
i stockholm.
Folk tror att det är på grund av hennes bantning som vi fått följ på hennes blogg
när hon gått från storlek 38 till 32 som orsakat detta.
Men hennes svar till det är:
”Folk tror det är pga att jag bantar som jag åkte in men så är inte fallet, det var pga stress, dålig sömn och mycket festande”
Artikel från idag om Kissies kollaps kan du läsa på dagbladet.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13127331.ab
Det har pratats mycket om Kissies anfall hon fick på Drottningsgatan
i stockholm.
Folk tror att det är på grund av hennes bantning som vi fått följ på hennes blogg
när hon gått från storlek 38 till 32 som orsakat detta.



Men hennes svar till det är:
Folk tror det är pga att jag bantar som jag åkte in men så är inte fallet, det var pga stress, dålig sömn och mycket festande

Artikel från idag om Kissies kollaps kan du läsa på dagbladet.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: